Συχνές ερωτήσεις

Δωρεάν έξοδα Αποστολής για αγορές άνω των 29€

1. Παραγγείλετε το προϊόν και καθορίστε τη μέθοδο παράδοσης

2. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας με κωδικό παρακολούθησης

3. Παρακολουθείτε τη πορεία της παραγγελία σας

4. Παραλάβετε την παραγγελία στη πόρτα σας ή από ένα Box Now Locker

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία παραγγελίας σας.
Το αυτοματοποιημένο αυτό ηλεκτρονικό μήνυμα, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι το αίτημα της παραγγελίας σας έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης εκ μέρους της εταιρείας μας.
Εφόσον η εταιρεία μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την ορθότητα της παραγγελίας, θα σας αποστείλουμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή της παραγγελίας.
Υπάρχει ένας σύνδεσμος ” tracking reference ” στο e-mail αποστολής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier.

  • Για την BOX NOW πατώντας ΕΔΩ
  • Για την ELTA COURIER πατώντας ΕΔΩ
  • Για την ACS πατώντας ΕΔΩ
  • Για την COURIER CENTER πατώντας ΕΔΩ

Κόστος Μεταφορικών και Τρόποι Πληρωμής

Δωρεάν έξοδα αποστολής έως 2Kg
Για αγορές συνολικού κόστους άνω των 29€ ΔΩΡΕΑΝ με BOX NOW
Για αγορές συνολικού κόστους άνω των 29€ ΔΩΡΕΑΝ με ΕΛΤΑ Courier
Για αγορές συνολικού κόστους άνω των 39€ ΔΩΡΕΑΝ με ACS
Για αγορές συνολικού κόστους άνω των 149€ ΔΩΡΕΑΝ με Courier Center
Κόστος αντικαταβολής 1,90€
Κόστος μεταφορικών έως 2Kg
Για αγορές έως 29€ 2,50€ (BOX NOW)
Για αγορές έως 29€ 3,50€ (ΕΛΤΑ Courier)
Για αγορές έως 39€ 3,70€ (ACS)
Για αγορές έως 49€ 5,50€ (Courier Center)
Κόστος αντικαταβολής 1,90€

Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.

Εάν το βάρος της παραγγελίας ξεπερνά τα δύο κιλά (2Kg), τότε υπάρχει επιπλέον χρέωση και υπολογίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Εξωτερικό

Τα μεταφορικά προς την Κύπρο μεταβάλλονται σε σχέση με την εταιρία αποστολής και το βάρος της παραγγελίας. Δείτε την τελική τιμή στο καλάθι σας ή στο ταμείο.

Τα μεταφορικά σε όλο τον υπόλοιπο Κόσμο καθορίζονται από τον τόπο διαμονής σας και κοστίζουν 18€ – 36€ για παραγγελίες με συνολικό βάρος έως 2Kg, έπειτα το κόστος υπολογίζεται αυτόματα βάση βάρους.

Τρόποι πληρωμής
Αντικαταβολή Τα προϊόντα αποστέλλονται κι εσείς πληρώνετε κατά τη παραλαβή
Κατάθεσης σε Τραπεζικό Λογαριασμό Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Πιστωτική/χρεωστική κάρτα Η συναλλαγή θα διενεργηθεί με την ασφάλεια που εγγυάται η Viva Wallet
Άτοκες Δόσεις Έως 4 άτοκες δόσεις, με χρήση πιστωτικής κάρτας
Πληρωμή μέσω PayPal Μεταφέρεστε αυτόματα στην πλατφόρμα ασφαλών συναλλαγών PayPal

Αναλυτικά

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας.

Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει ΜΟΝΟ για την Ελλάδα.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€ (χωρίς ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Ως αιτιολογία συναλλαγής καταχωρήστε τον Αριθμό Παραγγελίας (ID) ή το Ονοματεπώνυμό σας.

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε.

EUROBANK
Κλικ εδώ για το ebanking της EUROBANK
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0337.14.0200601647
ΙΒΑΝ: GR7102603370000140200601647

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που μεταφέρετε χρήματα από άλλη τράπεζα στον λογαριασμό μας, θα υπάρξουν έξοδα εμβάσματος. Θα πρέπει να επιμεριστείτε το κόστος όλων των Τραπεζών ώστε σε εμάς να μεταφερθεί το Συνολικό ποσό της Παραγγελίας σας.

Αν χρησιμοποιείτε web banking επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε παραπάνω (κάνοντας κλικ στην κάθε τράπεζα) και θα οδηγηθείτε στην αντίστοιχη σελίδα (web banking) της τράπεζας σας.

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK

Η συναλλαγή θα διενεργηθεί με την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών που εγγυάται η Viva Wallet και υπόκειται σε αυστηρούς κανόνες εμπιστευτικότητας των στοιχείων των συναλλασσομένων. Για τον σκοπό αυτό σας ενημερώνουμε ότι θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Wallet, όπου θα εισάγετε τα στοιχεία σας. Αμέσως μετά θα ενημερωθείτε για την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής, με σχετικό μήνυμα επί της οθόνης, ενώ θα σας αποσταλεί και σχετικό email. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχουν επιπρόσθετες χρεώσεις.

Υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης με έως 4 άτοκες δόσεις, με χρήση πιστωτικής κάρτας και εφόσον το υποστηρίζει η πιστωτική κάρτα της τράπεζάς σας.

*προς το παρόν δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία με πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης με έως 4 άτοκες δόσεις, με χρήση πιστωτικής κάρτας και εφόσον το υποστηρίζει η πιστωτική κάρτα της τράπεζάς σας.

*προς το παρόν δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία με πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal (δεν είναι απαραίτητο), μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.

Συχνές ερωτήσεις

Που κάνετε παραδόσεις;

Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας τα παραδώσουμε οπουδήποτε εντός και εκτός της Ελλάδας.

Τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση του πελάτη (εφόσον η μεταφορική εταιρεία δεν απαιτεί επιπλέον χρέωση χιλιομετρικής απόστασης – Δ.Π & Α.Π).

Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;

Το Paradosiako.gr επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μας ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Υπό κανονικές συνθήκες όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας σύμφωνα με την περιγραφή του κάθε προϊόντος και σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων από τον προμηθευτή.

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει πέρα από το κανονικό χρονικό διάστημα για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα το προϊόν να έχει καθυστερήσει να αποσταλεί από τον προμηθευτή, είτε γιατί το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο, είτε γιατί τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα, είτε λόγο ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε οποιοδήποτε τέτοια περίπτωση η εταιρεία μας θα σας ενημερώσει εγκαίρως.

Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας, η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον.

Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Εάν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας ως επισκέπτης, και γι’ αυτόν τον λόγο δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, εφόσον λάβετε το mail επιβεβαίωσης αποστολής αυτής.

Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο e-mails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο mail, βρίσκεται το link που χρειάζεστε, για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στο site της εταιρείας.

  • Για την ELTA COURIER πατώντας ΕΔΩ
  • Για την BOX NOW πατώντας ΕΔΩ
  • Για την COURIER CENTER πατώντας ΕΔΩ
Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι στο στάδιο της αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αλλάξετε την διεύθυνση.

Στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο να μας τηλεφωνήσετε στο 2462 100017 ή να στείλετε e-mail.

Σημείωση: Στην ιστοσελίδα μας, παρέχεται η δυνατότητα διαφοροποίησης της διεύθυνσης χρέωσης από την διεύθυνση αποστολής, εφόσον επιθυμείτε η παραγγελία να αποσταλεί σε διαφορετικό προορισμό.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ποια προϊόντα επιλέξατε, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ‘Λογαριασμό’ σας και έπειτα στο “Παραγγελίες”.